تراورتن سیلور

 تراورتن سیلور دارای زمینه ای مشکی روشن (دودی)  و خرمایی با رگه های سفید است که موج های زیبایی درآن دیده می شود. تراورتن سیلور به دو صورت موج دار و بی موج برش داده می شود که هر کدام از این نوع برش ها و فرآوری ها، زیبایی خاص خودش را دارد.

براقیت ، شفافیت بالا ، تخلخل کم و رنگ ثابت از مهم ترین ویژگی های سنگ تراورتن سیلور است. در فرآیند تولید جهت پر کردن خلل و فرج تراورتن سیلور از رزین و یا اپوکسی استفاده می شود. پالیشر های این سنگ هر چه قدر مرغوب تر باشد شفافیت سنگ تراورتن سیلور بیشتر خواهد شد. از ویژگی های سنگ تراورتن سیلور را میتوان ،مقاومت سایشی زیاد ، شفافیت بالا و رنگ ثابت در معرض نور آفتاب نام برد. این محصول از جمله تراورتن های پر فروش و پرکاربرد است و بیشترین کاربرد آن در دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان و پله می باشد.

به دلیل چرک تاب بودن و دیر نمایان شدن کثیفی برروی سطح آن، کثیفی محیط هیچ گونه اثر منفی روی آن ندارد. حتی می‌توان در مناطق بسیار سرد و با بارندگی زیاد نیز در نمای ساختمان کارکرد بدون آنکه نگران ول کردن سنگ باشیم. به دلیل خاصیت تخلخل بالایی که دارند باعث می شود سیمان یا چسب به آن نفوذ کرده و سنگ را بسیار خوب به سازه می‌چسباند. در نمای داخلی نیز می‌توان به عنوان قرنیز دیواری، سنگ بغل پله و … استفاده کرد.

علاوه بر استفاده از پلاک های معمولی در نمای ساختمان، درصورتی که ضخامت آن حداقل 3 سانتیمتر باشد برای استفاده در کف پارکینگ نیز مناسب است. از این سنگ در ساخت مصنوعات سنگی از جمله سنگ گیوتین، پازل و … نیز استفاده می­ شود.

Teravertansilver01
تراورتن سیلور دودی پر نشده
Teravertansilver30
سنگ تراورتن تامبل
Teravertansilver03
سنگ تراورتن سیلور
Teravertansilver04
سنگ تراورتن سیلور موجدار پر شده
Teravertansilver05
سنگ تراورتن سیلور پرشده پولیش
Teravertansilver06
سنگ تراورتن سیلور هوند پرنشده
Teravertansilver02
سنگ تراورتن سندبلاست و اسیدشور
Teravertansilver08
تراورتن سیلور موجدار چرمی
Teravertansilver10
سنگ تراورتن سیلور تامبل چند سایز
Teravertansilver11
تراورتن سیلور سندبلاست
Teravertansilver15
سنگ تراورتن سیلور تامبل
Teravertansilver14
سنگ تراورتن هوند پرنشده

نظرات

پست‌های پرطرفدار